Bestellen & betalen
Op deze pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen met betrekking tot bestellen en betalen.
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Je kunt online snel en gemakkelijk een bestelling plaatsen. Dit kan 24 uur per dag en 7 dagen per week.
- Stap 1: Om een product te bestellen klik je op de productpagina op de knop "In winkelwagen".
- Stap 2: Het product is nu toegevoegd aan je winkelwagen. Klik vervolgens rechts bovenin op de "Winkelwagen"-afbeelding en daarna klik je op de knop "Bestellen". Wees gerust dit is nog steeds vrijblijvend en niet definitief.
- Stap 3: Controleer je bestelling en klik op "Bestelling afronden".
- Stap 4: Nu ben je beland op de checkout-pagina. Je hoeft bij ons geen account aan te maken om te kunnen bestellen. Je vult alle gegevens eenvoudig in op één pagina. Vul eerste je naam en adresgegevens in. Daarna selecteer je de gewenste verzendmethode. En vervolgens kies je een betaalmethode.
- Stap 5: Klik op "Kopen" om de bestelling af te ronden en over te gaan tot betalen. Je wordt daarna doorverwezen naar de instructiepagina om de betaling te voltooien.
- Stap 6: Klaar! Nu gaan wij aan de slag om jouw bestelling zo snel mogelijk gereed maken voor verzending!
Kan ik een bestelling doen vanuit België of Duitsland?
Jazeker! Je kunt een bestelling doen vanuit België of Duitsland en betalen met de betaalmethode van jouw land (bijvoorbeeld Bancontact of Giropay). Wel goed om te weten is dat er aangepaste levertermijnen en verzendkosten gelden. De levertijd is gemiddeld 2 tot 3 werkdagen. Voor de verzendkosten vragen wij een bijdrage van € 4,95 voor België en Duitsland bij bestellingen van € 50,- of minder. Voor bestellingen boven de € 50,- brengen wij geen verzendkosten in rekening. Wij nemen dan zelf de verzendkosten voor onze rekening.
Hoe annuleer of wijzig ik mijn bestelling?
Het is mogelijk een bestelling te annuleren of te wijzigen tot het moment dat deze door ons in verwerking is genomen. Neem graag zo snel mogelijk contact op met de klantenservice (telefonisch of WhatsApp) om een wijziging of annulering door te geven. Daarbij is het handig als je je bestelnummer gereed houdt zodat we je nog sneller kunnen helpen.
Wat is de status van mijn bestelling?
Wij houden je op de hoogte over je bestelling via de e-mail. Je ontvangt direct een bestelbevestiging en als de betaling correct is afgerond ontvang je ook een betaalbevestiging. Zodra jouw bestelling onze webwinkel heeft verlaten ontvang je de verzendbevestiging. In de verzendbevestiging vind je de link naar de track & trace code.
Wat als het product dat ik zoek niet in de webshop te vinden is?
Wanneer het product dat je wenst niet in onze webwinkel te vinden is, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij denken graag met je mee in de mogelijkheden.
Betalen
Wat zijn de mogelijke manieren van betalen?
Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden wij de volgende betaalmethodes aan:
- Betalen met iDEAL. De meest gebruikte online betaalmethode in Nederland. Veilig en gemakkelijk online betalen via jouw vertrouwde bankomgeving voor klanten van ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.
- Betalen met PayPal. Snel en eenvoudig betalen via PayPal, de meest gebruikte online wallet. De bijdrage voor het betalen met PayPal bedraagt € 0.99 per bestelling.
- Betalen met creditcard. Veilig betalen met je Visa of MasterCard creditcard, wereldwijd de meest gebruikte betaalmethode online. De bijdrage voor het betalen met creditcard bedraagt € 0.99 per bestelling.
- Betalen met Klarna. Gemakkelijk achteraf betalen met Klarna. De bijdrage voor het betalen via Klarna bedraagt € 1.49 per bestelling. Zie voor meer informatie de vraag "Hoe werkt betalen met Klarna?"
- Betalen met Bancontact. De meest gebruikte betaalmethode van België. Veilig en gemakkelijk online betalen via jouw Bancontact bankomgeving voor klanten van ABK Bank, Argenta, AXA Bank, Bank J. Van Breda, Belfius, Beobank, BNP Paribas Fortis, bpost bank, CBC Banque, CPH Banque, Crelan, Deutsche Bank, Fintro, Hello Bank, ING België, KBC Bank, Keytrade Bank, Nagelmackers, Record Bank en VDK Spaarbank.
- Betalen met Giropay. Één van de meest gebruikte betaalmethodes in Duitsland. Veilig online betalen voor klanten van meer dan 1.500 Duitse banken.
Wat kosten de verschillende manieren van betalen?
De betaalmethoden iDeal, Bancontact en Giropay zijn gratis. Voor het gebruik maken van PayPal en creditcard berekenen wij € 0.99 transactiekosten per bestelling en voor Klarna Achteraf Betalen berekenen wij € 1.49 transactiekosten per bestelling. De daadwerkelijke kosten bedragen gemiddeld tussen de € 2 en € 4 per bestelling. Om die reden vragen wij een kleine bijdrage in deze servicekosten. Bij het eventueel retourneren van je bestelling zal deze bijdrage van € 0.99/1.49 niet worden gecrediteerd.
Hoe veilig is online betalen?
Wij hechten er veel belang aan dat jij veilig en gemakkelijk online kunt betalen. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde betaalomgeving. Je betaalgegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in de adresbalk van je browser voor het woord (https://)www.portemonneestore.nl.
Hoe werkt betalen met Klarna?
Klarna voert voor www.portemonneestore.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via Klarna ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan Klarna. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met Klarna? Ga dan naar de website van Klarna.
Wat als mijn vraag hier niet tussen staat?
Je kunt altijd contact opnemen met ons via [email protected], wij streven ernaar om binnen 24 uur je e-mail te beantwoorden.