Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Verzenden & retourneren

    Op deze pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen met betrekking tot verzenden en retourneren.

    Verzenden

    Wat zijn de verzendkosten?

    Bij bestellingen boven de € 35,- leveren wij gratis in Nederland! Alle verzendkosten even helder op een rijtje:

     

    Verzendkosten voor Nederland:

    • Voor bestellingen tot € 35,- betaal je een kleine bijdrage van € 2,95 in de verzendkosten. De verzendkosten zijn in werkelijkheid hoger, maar het verschil nemen wij voor onze rekening.
    • Voor bestellingen vanaf € 35,- zijn voor jou de verzendkosten gratis. Wij nemen dan de volledige verzendkosten voor onze rekening.

     

    Verzendkosten voor België:

    • Voor bestellingen tot € 50,- betaal je een bijdrage van € 4,95 in de verzendkosten. De verzendkosten zijn in werkelijkheid hoger, maar het verschil nemen wij voor onze rekening.
    • Voor bestellingen vanaf € 50,- zijn voor jou de verzendkosten gratis. Wij nemen dan de volledige verzendkosten voor onze rekening.

     

    Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Wij streven er naar om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Plaats je je bestelling op een maandag tot en met een vrijdag voor 22:00 uur dan verzenden wij deze nog dezelfde dag. In bijna alle gevallen (98%) heb je dan de bestelling de volgende dag in huis. 

     

    Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

    Wij werken samen met DHL voor het verzenden van de bestellingen. Samen streven wij ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren.

     

    Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Bij elke bestelling die wij versturen maken wij gebruik van track & trace. Zodra jouw bestelling de webwinkel heeft verlaten en deze gescand is bij DHL ontvang je een e-mail met de track & trace informatie.

     

    Wat als ik een verkeerd product ontvangen heb?

    Oeps, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses! Neem graag direct contact op met de klantenservice (telefoon, WhatsApp of e-mail) en wij gaan dit zo snel mogelijk oplossen.

     

    Retourneren

    Wat is de retourmogelijkheid?

    Wij hanteren een bedenktermijn van 30 dagen na ontvangst van je bestelling (en een termijn van 14 dagen om het product zelf retour te sturen). Als je niet tevreden bent over het product, dan kun je het product gratis retourneren en je geld terug laten storten. Na retourontvangst storten we binnen 5 dagen je aankoopbedrag terug.

     

    Hoe werkt het retourproces?

    Meld je retournering aan binnen 30 dagen. Stuur een e-mail naar onze klantenservice [email protected] voor een retourlabel. Het is niet verplicht om een reden van retour/herroeping te vermelden, maar wij vinden het wel fijn om dit te weten om er zo van te kunnen leren. Wij sturen vervolgens jou een link voor het printen van een retourlabel. Met deze retourlabel kun je het pakketje bij een PostNL-punt afgeven. Het is belangrijk dat de retourlabel bij onze klantenservice wordt aangevraagd. Als je zelf een verzendlabel bij een bezorgdienst zoals PostNL koopt dan kunnen wij de retourzending niet vergoeden.

    Na melding bij de klantenservice heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Bij afgifte van het pakketje ontvang je een bewijs met daarop de track & trace code van PostNL. Zorg ervoor dat je dit bewijs goed bewaart. In het geval van vragen over je retourzending kunnen wij om dit bewijs vragen om te bekijken wat de status van de retourzending is.

    Zodra wij het pakketje retour hebben ontvangen, brengen we je op de hoogte via een e-mail. We storten het aankoopbedrag binnen 5 dagen nadat we de retourontvangst bevestigd hebben terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee je hebt afgerekend. Mocht het rekeningnummer bij ons onbekend zijn, dan nemen we contact met je op.

     

    Waarom krijg ik niet het volledige aankoopbedrag terug?

    Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren (zoals kaartjes) en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

     

    Wat zijn de retourvoorwaarden?

    Over retour sturen doen we in het algemeen niet moeilijk. Voor de duidelijkheid is wel goed om met de volgende punten rekening te houden:

     

    • Je kunt uitsluitend retourneren of ruilen binnen de bedenktermijn van 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Na melding van je retour en ontvangst van de retourlabel heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Buiten deze termijn kunnen wij de retour niet meer accepteren.
    • Je kunt het product gratis retourneren of ruilen mits een retourlabel is aangevraagd bij onze klantenservice.
    • Als je gebruik maakt van het retourneren, dan zal het product met alle geleverde toebehoren (zoals kaartjes) en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking met barcode retour gestuurd moeten worden. Is een product beschadigd, incompleet of niet netjes verpakt bij het retourneren dan zullen wij hiervoor een bedrag in mindering brengen.
    • Je bent zelf verantwoordelijk bij eventuele beschadiging of verdwijning van het product tijdens het retourproces.
    • Je krijgt bij retourneren het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terugbetaald.
      • Als door retourneren het daadwerkelijke bestelbedrag van wat je behoudt onder de - gratis verzenddrempel van - € 35 euro komt, dan zal alsnog de oorspronkelijke verzendkosten van € 2,95 in rekening worden gebracht. 

     

    Wat als mijn vraag hier niet tussen staat?

    Je kunt altijd contact opnemen met ons via [email protected], wij streven ernaar om binnen 24 uur je e-mail te beantwoorden.

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »